Äntligen Fredag!

god morgon alla! gick upp 07:20, var fett trött, ville verkligen INTE stiga upp ur min varma och sköna säng, men hade inte så mkt val om man säger så! har nästan packat klart mina grejjer, ska bege mig till bussen strax, sedan till skolan och ha 2 lektioner, och sedan sätta mig på ett jävla veolia tåg och åka hem!
har bilen hela helgen :D och det är så jävla fukking awesome! och sedan så har min nya Iphone 4S kommit till elgiganten oxå så det blir att hämta ut den ikväll lr imorgon! we will see!
denna helg blir att spendera med min polle å min fina pojkvän :) kommer bli massa myyyyyys!!!!
seeeyaaah!<3








mitt hår är inte speciellt villigt idag så det får bli min bäverfitta assåw! boooyaaah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0