chilla lr tagga måndagsklubben?

god kväll lr nåt! dagen har vart bra, men jävligt seeeg! har duschat å fönat håret för en stund sedan och har funderat liite fram å tillbaka om det blir att chilla hemma ikväll lr om det blir att tagga utgång på Måndagsklubben! Har ALDRIG gått ut i Linköping så på det sättet skulle det vara fett kul att gå ut, men är fett seg! men min käre mor är så snäll och tkr att jag ska ut, så hon sponsrar min plånbok med 300 kr :) fett snällt! och p.g.a det så är jag fett på :) haha om dem andra är på så skare bli sköjj!
hehe vette faen om morgondagen kommer bli lika skojj, men vi får väl la se ;) höhö
har även stalljour imorgon så lär vara fett trött då! men men vad gör det ^^ man får gå hem å sova tidigit imorgon isåfall!
vill faen ha helg nuuuuuuuuuw! vill låna mammas bil och köra samt rida på min underbart fina springare samt vara med min lille pöjke :D så det kommer bli awesome<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0