Firmakeppni@Stenholmens place!

god morgon alla barn nuuw äre barnprogram! lr?
neeh men god morgon jag fick helt plötsligt ett illamående som gjorde att jag bara flög ner i sängen igår vid 21:30 typ, var samtidigt så jääävla trött, jag hade inte ens gjort mina kokosbollar inför idag, jag orkade inte. jag var bara tvungen att kasta mig i sängen. Det fanns inget annat val. Var först taggad på att gå ut, men sedan så kom det suget verkligen långt bort. Ville inge hellre än att sova!
så idag gick jag istället upp kl 05.30 :) Mmmmm vilket härligt lördags nöje!
ställa sig och göra kokosbollar med nougat på en lördagmorgon :) det tycker jag är väldigt flitigt!
just nuuw försöker jag få tag på min andre käka firmakeppni arrangör, men det går jue inte så bra, har ingen aning om vart hon är någonstans.... hon svarar inte i telefonen har ringt massa ggr, samt skickat henne ett litet sms.. men det går jue inte så bra att svara på det om man e ute halva natten :P hahaha
tänkta tiden att åka härifrån är om 26 minuter gooood luck för that i say!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0