Inställd Historia

god morgon ligger hemma hos ellie och chillar, efter en fin förstörd sovmorgon, av att den sega läraren ba jag har sjukt barn som jag måste vara hemma med 5 min innan lektionen skulle börja. Så vi fick åka till skolan och vända i princip. Vi tog en sväng till stallet så ellie satte på ferrari sitt täcke :)
Nuuw blire råchilla till 10:10 :) fett sooft!
sedan blire åka till skolan och ha en lektion, och sedan en värdelös lektion som vi får se om det blir nåt av. Sedan äre lunch, och sedan har jag slutat, och sedan ska jag tillbaka till stalljouren kl 16:00.... yeeeaaahy lixom! fettt jääävla seeegt och drygt!


1 år gammal bild på mig och emmie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0