Mysig helg<3

god kväll, har haft en underbart mysig och slapp helg för mesta dels i sängen! hahaha kanske inte på det sättet.. xD haha har basta, duschat, sovit, ridit, chillat, kört massa bil, och myst med min älskling<3  har även fått honom att rida från stallet upp till huset på min lilla svalur :) fett mysigt!
saknar honom redan :( usch det är alltid så hemskt att säga hej då till honom :/ men vi syns om typ 2 veckor :'(
idag var det första gången jag körde bil helt själv, har kört min älskling till norrtälje, sedan så körde jag hem själv, och så har jag kört till ICA och själv och köpt en bussremsa :) så det är fett nice att köra bil själv!<3


liite suddig bild, och sedan är rätt så mörkt, men detta är min bbys rygg med några sugmärken så det blev en smiley :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0