Svenska Muntliga Nationella

god morgon vaknade av att nickis höll på i mitt badrum, sedan gick jag upp kl 08:10 och gjorde mig iordning, och sedan gick jag till bussen! idag så äre dags för det Muntliga Nationella! och jag är fett nöjd över det jag har åstad kommit, men vi får väl se om allt flyter på som det ska!
det är väldigt många som ska göra sitt muntliga nationella idag! och alla har typ olika ämne, jag å nickis ska köra på samma område. Men det kommer inte bli lika iaf!
sedan blire att baka i eftermiddag lr ikväll, inför vårt projektarbete imorgon!
kommer bli fett jobbigt att gå upp väldigt tidigt imorgon, men förhoppningsvis så kommer det gå bra. Det kommer faen 41 stycker som skall vara med och tävla, och marcus trodde det skulle komma ca 100 personer totalt. Och det är fett massa människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0