Assåw kom igen, SLUTA MED DEN J***VLA BARNMATEN!!!

i helgen när jag ÄNTLIGEN spenderade mesta dels av min tid framför tv:n och datan, så såg jag att dom hade börjat göra reklam för barnmat.. ojj man kan jue då undra varför?? :O assåw jag tycker att det är helt j***VLAFUKKINGSKIITFEL! att uppmuntra tonåringarna att köpa barnmat! bara för att Kissie förstör sitt liv genom att äta den skiiten!! företaget som säljer den J***VLA barnmaten gör jue bara reklam om barnmat på tv för att locka till sig ungdomarna som läser Kissies bloggs uppmärksamhet, för att dem ska köpa barnmaten och tänka exakt som hon gör! vilket är HELT FEL! det är ingen trend att äta 1 barnmatsburk på 30 kalorier.. det är heelt sjukt!
Mitt tips är lyssna faen inte på Kissies råd om den j***vla barnmaten! för det är ett helt fel sätt att gå ner i vikt på! och fy skäms på företaget som säljer barnmat för att försöka locka till sig unga tonåringar att köpa den skiiten! det är helt sjukt! det borde faen inte vara lagligt!! jag blir så jäääävla lack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0