ASSÅW PALLA BRY SIG OM NÅGOT SÅNT SOM INTE RÖR ÄN!

hej! Sovmorgon idag  =) ingen skola idag heller! feeting nice ;) Elin var sjuk så de blev ingen Engelska eller Svenska<333
assåw jag tycker att folk är patetiska som pallar lägga sig i vad man skriver för något på Facebook, speciellt INTE när man är ett dugg Seriös!! fattar inte varför det är en sådan j***vla stor grej för?? jag är inte homosexuell för att jag skriver ett skämt meddelande till nicolina för det!!! tkr faen det är INGENTING att bry sig om! och palla ringa till min mamma och säga vad jag skriver till mina kompisar? INGET LIV säger jag!!
och jag tycker att det är sååå J****vla dåligt av min mamma oxå som ringer till mormor det första hon gör och skvallrar vidare! så jag blir utskälld av henne det första man blir på tisdag morgonen när man har sovmorgon! och hade tänkt att han e skön dag!! och så blir dagen helt j*******vla förstörd för att någon jävel bryr sig om vad jag skriver på skojj till en av mina bästa vänner på skojj??? fattar inte att de är en sån jävla BIG DEAL!! låt mig skriva vad jag vill till mina vänner de angår ingen annan än henne och mig!!
och btw har tagit bort min familj från facebook nuuw, samt andra personer som inte har med vad jag skriver att göra! (om du har någon undran över varför jag har tagit bort dig som vän e det bara att fråga mig varför)


och så har jag fått en jävla Finne oxå :O OMG fy faen hatar det! jag får typ aldrig finnar, så blir skiitsur när jag får några!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0