härlig fredag<3

hellu!! igår så blev de inget blogg inlägg, och ändå så hade jag mitt bloggläsar rekord :O OMG OMG OMG!! fett chockad jag blev assåw precis när jag gick in å kollade!!! men iaf igår så var jag hemma hos thim ^^ vi chillade framför tv:n, sedan åkte han med mig till centrum för att möta nettan och tippo och vi käkade frukost på subway klockan typ 13:30 xD haha lol
sedan så åkte han hem, och jag nettan och tippo kollade i affärer, sedan så åkte vi hem till dom å jag å nettan kollade på filmen tillsammans :D haha omg det var typ år och dagar sen jag såg den filmen!!!
sedan så käkade vi tacos och kollade på filmen the back up plan eller nåt xD den var väldigt bra!! sedan blev de liite let´s dance ^^ haha :P och sen blev de sova typ!! men de var chilll^^
idag så ska jag träffa emmie i centrum vid 12:10 ^^ vi får se vad vi hittar på för något skojj ;) hehe<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0