LÅÅÅNG promenad eller vad?

igår så sov jag hemma hos emmie! :D vi hade jättekuuwl<33 först så träffades vi i handen centrum, sedan så gick vi och tog en fika! jag tog en Te och hon tog en Chailatte! sedan så kollade vi runt i massa olika affärer :) hon hittade massa fina smycken och jag hittade ingenting xD haha<3 sedan så gick vi och hyrde 2 filmer ^^ och sedan åkte vi hem till henne! vi var duktiga och tog den bussen som stannade ute vid vägen och då gick vi hem till henne därifrån en liiten promenad :D hehe de var mys
sedan så satt vi vid datan och snackade med flummiga killar, sedan så käkade vi mumsig tacos ^^ och efter det så kollade vi på en av filmerna kommer inte ihåg vad den hette xD haha
och efterdet så blev vi liiiiiite så crazy så vi ville ta en kvällspromenad, så först så gick vi runt i hela Vega, sedan så gick vi från Vega till Trångsund :D haha fett cp i är xD vi gick ut vid 23:00 och var hemma typ vid 01:30 xD haha men det var fett kuuwl!!! vi träffade skiitroliga turkar vid trångsundsstation xD haha en som drog ett turk/sverige skämt xD haha LOL!!!!

haha han ba:
assåw tjejr jag står inte här för att flörta med er eller för att typ få något, jag står bara här för att mina kompisar e konstiga.

andra killen: assåw tjejer följ med mig hem, kom med mig hem till min lägenhet!!

jag och emmie ba: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAA<333

den första killen ba: HAHAHHAHHAA här står jag och säger att jag inte e ute efter något och så kommer han och frågar om ni vill följa med han hem xD hahaha

sen när vi kom hem så tog vi en kopp te :) och sedan så gick vi och la oss!

idag så åkte vi tbx till centrum och så beställde båda en chailatte :D haha men vi hann inte så långt innan emmies mamma ringde och sa att dom var påväg till centrum för att hämta henne, för dom skulle på bio, så vi fick ta med chailatten :P och så fick jag skjus till min bror :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0