Måndag

god morgon alla! sry om jag har varit liite oaktiv igår :/ blev bara 1 inlägg! vet inte vrf blev så uppslukad av andra avenyn as usual xD hehe låter som ett väldigt tråkigt liv jag har! men det har jag inte!! :P det är bara det här dagarna som jag inte har något att göra lixom!! så då blire att kolla på andra avenyn! idag så har jag faktiskt lovat mamma att städa liite tillexempel! och sedan så ska vi åka till hennes frisör imorgon så ska hon få titta på mitt gräsliga hår :( ska inte bli kuuwl alls, över huvudtaget!! vi verkligen INTE att hon ska säga att jag ska klippa av mig allt mitt hår :( kommer faen gråta då!! :(
men sen på Onsdag så åker jag till sthlm :) det kommer iaf bli superskojj! ska träffa Oscar på onsdag och typ kanske träffa tippo på fredag ;) och sedan ska jag träffa min bror och steffi oxå!! och kanske träffa pappa en sväng oxå!
sedan får vi se vad som händer xD kanske något annat skojj :D hehe eller nåååt!!
kanske sla ta en fika eller nåt med en annan kompis ^^

och jag mår allmännt dåligt, för igår så glömde jag att det var Söndag, så jag missade att det var Solsidan igår :( det är så hemskt, man får ingen tidsuppfattning när man kollar på andra avenyn :( det är VÄLDIGT tragiskt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0