Om du fick välja..??

om du fick välja mellan att leva ditt liv fattigt och lyckligt eller rikt och mindre lyckligt??? vad skulle du välja då?

jag tror nog att jag skulle välja att leva med en rik man, men att vara mindre lycklig, men samtidigt får man tänka på att man blir lycklig av pengar, och så kan man skilja sig om och ta hälften av pengarna i skiljsmässan ;) haha xD eller nååt!
men om man skulle välja att leva lyckligt men otroligt fattigt, så skulle man inte kunna göra någonting med sitt liv! man skulle inte kunna göra nååååågonting! och det skulle man oxå bli olycklig av!!

vad skulle du välja???? :P
haha en intressant tanke där tycker jag ;)






Kommentarer
Postat av: Louise

Lycklig och fattig.. Varför ska man ens leva om man är olycklig, tänk att vara det hela livet. Och jag tror pengar kan vara kul ett tag men det håller inte i längden.. Ne hellre bor jag i skogen och är lycklig än i värsta huset med en rik man men har ingen lust att leva.. ;)

2011-02-13 @ 22:33:14
URL: http://thehavremoppers.blogg.
Postat av: ASMB

ja men om man e lycklig och har pengar

men inte OTROLIGT kära! utan pengar! så väljer jag hellre att leva med MKT pengar :D haha<333

2011-02-14 @ 20:52:04
URL: http://asmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0