packlistan!!!??

hmmm.. kommer bli knepigt att få med mig saker för 1 vecka.. har lixom bara 1 ganska liite väska! kommer bli baaajs tungt att behöva släpa på den imorgon! men jag kan jue inte vara utan kläder i 1 vecka xD haha LOL!! eller 10 dagar exakt xD hehe eller nååt!!
vad e de viktigast å ha med sig hem??

*Underkläder
*Linnen
*Leggins
*Mjukströja
*Apple Sourz =)
*One Piece
*Data + laddare
*Mobilladdaren (som är SÖNDER)
*Mössa, Vantar
*SMINK
*Hårborste
m.m.

Lycka till Sofia att få med dig detta hem! eller INTE!!
min One Piece kommer nog INTE att få plats eftersom den tar ganska så mkt plats den lixom!!! hehe men vill faen ha med den hem!! vill ha något mysigt att hoppa ner i om de e kallt å jag har tråkigt :(

funderar på om jag ska sova i den inatt ;) hehe raaawr ^^ så mysiiiiigt :D hehe
bara det inte är varmt i rummet bara ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0