Packningen klart

nuuw har jag packat min väska ;) hehe ska bli fett skojjiga dagar i sthlm :) hoppas de blir som man har tänkt sig :P så här ser troligtvis min vecka ut:

Onsdag: rida, träffa oscar, slagga hos pappa

Torsdag: ha en skön sovmorgon, träffa Thim, slagga hos calle och steffi

Fredag: träffa Tippo och Nettan, ha en underbar kväll tsm, slagga där

Lördag: träffa Emmie på en fika eller nååt, umgås med henne, slagga hos någon xD

Söndag: Slappar dag får se vad som händer, tagga solsidan klockan 20:00, slagga hos calle och steffi!

så ser min vecka troligen ut! :) hehe det kommer säkert bli massa ändringar, men men vi tare som det kommer!
nuuw ska jag iaf vara en duktig flikka och göra en tidig kväll =) gooood natt alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0