Plögga..

har precis plöggat klart! har typ skrivit klart min Svenska novell! så duktig jag är xD haha eller inte! men nuuw e den iaf klar type ;) hehe ska bara låta någon kolla på den! så att svenskan är bra eller nåååt xD haha
och så har jag tråkigt för tillfället! orkar typ inte umgås med alla sociala människor xD haha känner mig ganska så seg, så jag pallar inte vara så social och leka med små pöjkarna å nickis pickis<3
känner för att ligga i sängen och kolla på andra underbara avenyn :D haha som jag håller på att ladda ner! alla 3 sesongerna :D haha när de e klart om typ 1 år! allvarligt så kommer jag faen att börja knarka serien igen :D haha<333 så jävla underbart ^^ bästa som finns type! haha
har kommit på att jag säger typ hela tiden det bästa som finns! haha men det som ingår i den kategorin är:

Solsidan
Andra Avenyn
Taken
Sex and the City
Titanic

de filmerna/ serierna är faen e meehj ren jävla kärlek<333



Kommentarer
Postat av: Ninni:)

sjukt vad man saknar den serien :(

2011-02-10 @ 12:12:29
URL: http://dizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0