praktik..

vid 16:00 kom john å hämtade oss utanför skolan! och vi jobbade fram till 19:00 eller först så fikade vi sen så red jag på en unghäst som hette Flottur :) haha han var helt ok sedan så gjorde jag inte så mkt mer, gixk runt och plockade å pillade liite xD hehe nääh men nåt gjorde jag! lekte med becca :) men de var ganska så kallt! sedan när vi skulle hem så var nickis å jag liite korkade så vi tog buss 522 när de e buss 521 som går dit vi ska xD haha så vi fick gå av vid den gamla skolan och så gick vi hem därifrån ;) duktiga vi var :D men vi gick direkt till Preem ^^ och köpte cola zero :D haha så låna jag toan xD sen så kom jag hem och kastade mig i sängen framför andra avenyn :D och nuuw har jag precis kommit ut ur duschen :D så himmla sköööönt :D

detta var min dag de xD tyypppe!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0