Sesong 1 av Andra avenyn (check)

nuuuw har har kollat klart på 103 avsnitt av andra avenyn xD hela sesong 1 är klar kollad ;) nuuw äre bara 2 sesongen kvar ;) hehe dom går nog oxå lika snabbt att kolla på ;) hehe<3 men jag älskart :D<33
får se om jag tar en liiten paus från serien nuuw eller om jag kommer börja på sesong 2 redan idag xD men jag har jue inte mkt till liv så xD haha troligen så kommer jag börja på nästa! finns jue inget annat man kan göra här på landet!
imorgon blire iag liite variation, dra till sthlm vid lunch tid ^^ ska hem till pappa och sov där!
sedan ska jag träffa tippo på fredag och sov där till lördag typ eller nåt ;) ska bli sköjj<33
sedan troligen träffa emmie en stund på lördag =)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0