17 SUGER

har precis konstaterat att det SUGER verkligen att vara 17! speciellt när man fyller år i Oktober! man får jue vänta så jääääkla länge! kunde inte mina päron ha pippat en aning tidigare!!?? haha xD ( vet att dom läser min blogg, och tänker WTF...) men ändå! tänk på barnets bästa wtf!! hur kul äre att vara 17 år och behöva vänta nästan ett år mer än alla andra för att ta körkort, krogen, köpa sprit på ICA, tobak xD haha så taskigt att vissa blir födda i januari och andra i oktober, november, december. jag tycker att det borde gäla från de året man fyller 18! skulle vara sååååå mkt bättre! och jag tror faen att hela svenska befolkningen som är mellan 15-17 tycker det!!!??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0