Äntligen nytt År

Nuuw är det äntligen nytt år! :D
gårdagen blev rolig, kall, lyckad och drickad! hehe
vi tog bussen som gick 21:40 från Evertsbegsvägen, och på bussen satt redan Millan och ett par killar som vi skulle åka med till festen! vi vr framme prick klockan 23:00, och jag gjorde den "bästa" enren EVER! det var jättemycket snö överallt, och mina skor är HALA som bara den, och hon som hade festen hette Linnea, och hennes kille bodde precis vid vattnet, där festen var, och det var en lång, smal trappa för att komma ner till huset, och jag gick sist ner med killarna och såååååå jävla hala mina skor var så ramlade jag förstås i trappan, och mina händer och armar dyker ner i snön och mina kläder blev dyblöta xD och alla killarna skrattade åt mig xD men vaa faen, BIG DEAL, kunde inte göra något åt saken ändå, men jag torkade ändå sen så :)
iaf, sedan när vi kom in så var det typ totalt 25 pers. och alla var typ utspridda, hehe först satt vi typ i "källaren" i ett inrett sovrum och körde öl-spelet. Jag, Nettan, Amanda, Rikard, Alex, Arvid och sedan kom det 2 till killar som var med, tippo den tråkisen ville inte vara med<3 men sen så började de närma sig 12:00 slaget och då så gick typ alla ut och kollade på raketerna och drack :D sedan så gick vi in igen och satt på golvet typ hela kvällen och snackade med Arvid ^^ hehe och andra killar, som tog massa bilder på oss xD
och så var de en kille som satt och snackade om mina booobiz typ hela tiden och villle känna på dom och ta bilder på dom och typ göra motorbåten på mig hahahaah xD LOL...
men kvällen var riktigt rolig, förutom när vi skulle hem, festen var lixom i Orrenäset, låååååångt ut på landet typ kändes det som! och den sista bussen skullw gå 02:52 typ och vi skyndade oss och vi fick vänta på bussen ett tag, men sedan när den äntligen kom så sa busschauffören att han bara skulle köra till ett ställe xD kommer inte riktigt ihåg vad de hette, och nästa buss därifrån skulle inte gå förän typ 50 min senare, och där var det fullt med folk som stog och väntade på bussen, de slutade med at nästan alla haffade en taxi, vi ringde tippos och nettans mamma Carro, som blev våran taxi hem ^^ varr väldigt snällt av henne att åka och hämta oss!
sedan när vi kom hem var vi jätteblöta och jättekalla, vi var inte hemma förän klockan 05:00^^ och då käkade vi macka och varm O´boy xD de var mums.. sedan så blev det sängen för våran del, och sov till klockan 12:4 typ, riktigt skönt :D<3
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska åka härifrån om ett tag, men vet inte vad jag ska hitta på då hehe =) men något blire nog ändå hehe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0