Begravningen!

hejsan bloggen kom tbx till boendet för ett tag sedan, gick upp klockan 06:00 imorse för att mamma skulle hämta mig för att vi skulle äta fruost på deras vandrarhem! och sedan så åkte vi till Loftahammar!
begravningen var klockan 11:00 och höll på ca 45 minuter.
det var väldigt sorgligt och tråkigt, men jag var den ända som inte grät i kyrkan :/
sedan efter begravningen vart det smörgåstårta med massa skaldjur och sånt :( tycker inte om sånt, sedan vart det hemlagad choklad beskvi =) den var god därimot xD hehe
sedan så fick jag skjus tbx hela vägen till skolan av Rolf och Birgitta xD vänner till familjen, kommer typ inte ihåg dom alls xD  haha men dom var snälla och körde hem mig iaf :P

R.I.P Arne Carlberg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0