Dagens låt! "Be Without You" (Sebastian Krantz)

Dagens låt är Be Without you =) tycker den är skiitbra faktiskt, jag som inte är speciellt förtjust i Sebastian Krantz, har aldrig gillat han typ, men jag tycker han sjunger bra, och denna låt är skiitbra :D<3 tror den är ny oxå xD haha ännu bättre :P men de som e dåligt är att de inte går att ladda ner den än :/ de suger håååårt! hade velat ha den och knarka den påväg till Stockholm, men nej nej!!!
men kan jue lyssna på den på youtube eller nåt xD
nuuw ska jag typ börja fixa mig liite innan jag åker! xD haha sköjj sköjj lixom!!!!

Här är länken till låten: ----->     http://www.youtube.com/watch?v=f-ClKooT8Sw&feature=aso



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0