Dusch!?

har precis kommit ut ur duschen =D det är verkligen underbart att duscha<3 typ ett av de bästa som finns<3 speciellt när man fryser ^^ och sedan att ta med datan in i badrummet, så man kan lyssna på musik samtidigt =) det är så Epic så de finns inte!!! asså seriöst jag har fått något Ke$ha syndrom, jag typ knarkar henens låååter hela tiin!! jag som brukar kunna lyssna på henne ibland bara lixom! men det känns som att jag e helt besatt, haha tkr synd om mamma som får stå ut med att lyssna på samma låter hela tiden! haha xD men dom är så är så himmla bra =D

nuuw känner jag för att åka till Ica och hyra ett par bra filmer och gosa ner mig själv i soffan under täcket med en bra film =) skulle vara jättemyyyys<333 skulle vara ännu mysigare att han någon snygg, go och glad kille att gosa ner sig med under täcket haha xD LOL ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0