:'(

mamma e typ skiitsur på mig, för att hon tkr att jag har förstört mitt hår totalt, genom att platta och blondera :(
så hon säger att jag faen inte får röra min plattång på ett år! och inte färga håret heller på ett år! för att försöka få tbx håret :'( ofta jag kommer att klara det lixom!!!??? min plattång är MITT LIV!!! klarar mig jue faen inte utan den! kommer jue se helt förjävlig ut!! fattar inte hur jag kunde leva förut utan en plattång? jag måste sett förjävlig ut! vilket jag kommer att göra i fortsättningen om jag inte får platta eller färga =( kommer jue att ha 30 cm utväxt lixom =/ fy faaen vad jag kommer se ut! då blire mössa i resten av mitt liv!!! tyyyyyp!!!!!!!!!!!!! DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ!!!

nuuw ska jag iaf ut i stallet och mocka Bajs! och ta in pollarna, sedan så blire väl käka nåt innan jag drar till Sverigeshuvudstad som är mitt Liv<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0