Första Skoldagen

tja! nuuw har vi lunchrast och jag och mina kompisar drog hem till mig och slappar i min säng ;) haha xD fast den e ganska liiten och folk ligger på varandra! bokstavligen xD haha ;) skolan väldigt fiin, men väldigt stor!!
vi har fåt 2 nya skåp, ett av skåpen har americanskt lås! xD typ sånt som finns på kassaskåp, sånt med pinkodslås ;) hehe fett coolt, men är väldigt svårt att öppna! hehe kommer bli många lektioner man kommer komma försent till eftersom man inte kommer komma in i skåpet! :P
efter lunchrasten kommer vi få våra nya datorer =) om nuuw min kommer komma i tid, eftersom jag lämnade in min datalapp försent! :( eftersom jag inte fick lappen i tid!!!!
och sedan klockan 14:00 blire fika :D fett nice ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0