IKEA DONKEN MAXI OCH RUND TUR!??

Yooo Biatches! har precis kommit hem från en "spännande" Roadtrip med mamma och mormor xD haha
direkt efter 5 min så vart hon jobbig! haha xD inte kan hon hålla snattran heller :P haha munnen går i ett! precis som på mig, men ändå xD
först så blev det en "rund tur" för att de skulle hitta till sitt vandrarhem xD haha tur att dom hade mig med sig, annars hade de inte gått speciellt bra! I'm the Pro!!!
sedan så blev det en snabbis på IKEA, men de tyckte Inte mormor att det var, köpte 1 stor golvlampa, 1 bordslampa, Helkroppsspegel, vattenskrapa, osthyvel m.m.. sedan så var vi skiithungriga och IKEA skulle stänga om 5 min så vi kunde inte käka där som planerat så det blev Donken ist, sedan så åkte jag och mamma till Maxi och handlade liite Mat och en tvål xD men vi glömde Toapapper, som var typ de viktigaste xD hahaha men äsch får skiit i att torka mig i röven ;) haha neehj skojja, får väl köpa de imorgon eller nåt xD haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0