My first kiss went a little like this!!!

Assåw seriöst! jag fattar inte vad som händer seriöst!! färgade mitt hår inte allt för länge sedan, typ för 3 veckor sen eller nåt, och jag har redan fått utväxt :@ blir jue fett sur!!! varför kan man inte bara färga 1 gång per år??? lixom varför kan inte färgen sitta??? känns jue lixom som att man borde tappa allt hår om man måste fortsätta färga det heela tiiin lixom!!! och mitt hår är redan så jääävla slitet! vill jue inte tappa allt, men vill jue inte ha en utväxt!? :C
men igår så var det REA på Rusta på min hårfärg :D jag ba Wiiiihooo<3333 så jag köpte två paket xD hehe alltså för att ha och "spara" tills jag har fått utväxt, (som jag har nuuw) hahahaha

och inte nog med det så ska jag till J***VLA FUKKING CP Tandläkaren imorgon! och inte nog med det ska jag vara där klockan 09:05 :C fyyy faaen! laga hål är faen värre än att tatuera sig lixom!!! det är det värsta jag vet, speciellt när jag hatar min tandläkare oxå!!! :( hon e läskig =/ jag börjar typ grååååta jue =( xD nej men ändå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0