Ridit på Svalle =)

har precis kommit in, har varit ute och ridit på Svalle =) han gick jättebra idag :D och så har jag plogat ^^ hehe och så har jag suttit bak på 4-hjulingen när mamma har kört ;) haha de var skojj, förutom att jag fick jätteont i knäväcken xD haha, sedan så har vi varit nere på Doc Morris och hämtat ut mina P-piller för ett helt år :D fast det var jäävligt dyrt, 800 kr för ett helt år, en aning dyrt lixom!! och så köpte jag massa Tamponger på storpack, så jag kan ha i Linköping xD haha och så köpte jag näsdukar och någon hälsomat på påse haha xD som smakade sisådär, de får väl funka xD hehe, nuuw ska jag käka om några minuter när riset är färdigt ^^ hehe sedan så blire bara att slappa inne, mamma ska jobba natt ikväll så jag blir ensam :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0