Ridlektion för Ida

Mörrn mörrn! imorse kom mamma in och väckte mig klockan 09:00 type, asså shiiet vad jag hade ont i halsen då :( usch de e typ de värsta jag vet att ha ont i halsen :( sååå inge kul!!! skulle gå upp typ 09:10 för att jag skulle rida för Ida klockan 10:00, men sedan typ 09:20 så messad Ida mig, och sa att jag skulle rida 10:40 istället hehe ^^ så då hinner jag vara inne en stund till iaf :D efter det så bliren en heldag med packning inför Linköping imorgon, och jag har bestämt med mamma att jag åker med henne ikväll när hon ska åka till jobbet, och sover hos min pappa eller nåt, så att jag inte ska missa mitt tåg imorgon som går klockan 14:51 ^^ hehe känns liite tidigt att åka då, men jag behöver vara där typ vid 18:00 så då har jag inte så mycket val om jag vill komma in på mitt rum xD hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0