Shiiiet Happens!!!!!?

hahaha har faen typ bytt ut min andra data känns det som, har inte ens satt på den idag :( stackars dator :'(<3 den e lixom köpt i Augusti, och redan utbytt :( icke bra tycker synd om den faen =( skolans dator e inte bättre än min andra, men typ lika bra, fast har alla mina bilder på min andra, och denna tar typ inga bra cambilder xD haha eller har bara tagit 1 typ ändå :P hehe men jaow, håller på att ladda ner ett par filmer ;) hehe för att ha några på datan ;)
och jag tkr att jag e skiiitduktig faen, har inte rört min plattång sedan i lördags! borde faen få en medalj! från att ha plattat minst 1 gång per dag till NADA! men se ful ut får man ta, om jag vill att mitt hår ska bli fint igen<3
funderar på att göra en hårinpackning idag tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0