Shopping i Täby + filmkväll :D

igår så var jag, tippo och Carro i Täby Centrum och jag köpte min favorit parfym :D ÄNTLIGEN den var på Rea ^^ blev skiiitglad, samt så köpte jag jättegulliga trosor på Acessories med en fin fjäril på ^^ samt så hittade jag ett par leggins och en tröja på Gina ^^ Tippo köpte oxå en sån parfym :D man blir så glad av shopping ^^ och de bästa är att jag inte betalar för något av de typ xD de e sååå nice ^^ sedan så hade vi en mysig filmkväll :D vi köpte filmer på ICA MAXI :D hehe jag köpte filmen Wild Child :D och Tippo köpte Fireflies in the garden och Flickan ^^ bäst var Wild Child, sedan var Fireflies in the garden och sist kom Flickan.
men de var jättemysigt ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0