SLAPP Skoldag!

idag så var engelskan inställd hmm... har de hänt förut tro? :O hmmmm... JAA!! eftersom Elin var sjuk idag!!! så hade bara Hästkunskap istället för Temat! vi fick tillbaka vårat Prov resultat från de stora provet förra veckan :) jag fick VG :D känner mig så duktig!! =)
sedan så satt jag, nickis, sandra, linda, ellie och frida och snackade i matsalen typ 1 år :P haha guuh vad mkt man har missat då när man har bott på Stenholmen! :/ hehe men de tar vi igen nuuw :P
ikväll blire filmkväll på postgårn :P haha fettisch Nice ;) hehe<333 men troligen så blire mer skräckfilmer, grr... jag och nickis kommer väl dela säng hela veckan då troligen :P haha eller nåt!
men nuuw ska jag och nickis göra exteriörs uppgiften som tydligen skulle vara inlämnad idag!! :/ segt som faen! eftersom jag inte visste det, och MVG upppgiften skulle oxå vart inlämnad idag, och jag har inte hunnit lämna in den och jag var redan klar med den!! :@ såååå jäääävla dåååligt!!!


Channing Tatum är så jävla heeeet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0