Sömntuta!

God morgon =) tog mig själv en rejäl sovmorgon imorse :P hehe gick upp vid halv 12 xD brukar inte få gå upp då ^^ men idag vart det så! mamma försov sig oxå =/ det var hon som skulle gå upp klockan 10 och fixa hestarna, men hon kände sig sjuk, så jag fick fixa dom vid 12.00, passade samtidigt på att rida på Svalle då oxå! =) gick mkt bättre idag än igår faktiskt! :D det är Sugit väder ute till och med =/ fyyyy...!!!
och jag mår inte så speciellt bra idag heller har värsta Mensverken!!! fyyy!!! hatar sånt!!! men jag brukar inte ha det speciellt ofta! tror att mina planer blir inställda idag tyvärr!! orkar verkligen inte åka iväg, :( väldigt synd, för det skulle ha varit väldigt kul!!! =(<3
men jag och mamma får väl hyra någon bra film på Ica och ligga och slappa i soffan hela dagen xD låååter jäävligt nice!! men först så måste jag hämta ut mina nya P-piller på Doc Morris haha xD lååter så J***vla Mobbat de namnet på ett Appotek hihi xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0