Sugen på Kuk!?

HAHAHAHA shiiet vad jag e törstig idag! haha blir nog det av Fanta & Rosè Låten xD hehe och min Cola Light är jue då sluut :( fett fail!! imorgon måste jag gå och köpa mer =) så idag har det bara blivit vatten :P hehe vattnet här är faktiskt ganska gott =) till skillnad emot vad jag e van vid :P hemma smakar vattnet BAJS och på Stenholmen Smakar det Ännu mera BAJS!

Funderar på att lägga mig i sängen och kolla på antingen Bad Santa eller på Crossroads xD laddade hem båda idag e väldigt sugen på att se båda, eftersom det var skiitlänge sedan jag såg någon av dom!!!

sedan blir Pömsa för mig hehe ;)


Kommentarer
Postat av: kattis gfulll

DU SMAKAR BAJS, eller assp vet inte ur ja kom in på din blogg ????? googlade på fanta

2011-02-03 @ 02:44:17
URL: http://princezna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0