Tågbyte!??

hellu! Sitter på tåget påväg till "Katrineholm" palla, ska till stockholm jue? vad gör jag på detta tåg lixom! det är ett gammalt pendeltåg typ! fattar inte att man måste till Katrineholm först?? vrf inte ett Normalt Regionaltåg som går direkt till Stockholm som vanligt lixom????
ska vara framme i Stockholm klockan 18:31 skojj! resan tar ännu längre tid än vad den brukar göra p.ga. tågbyte!!!
sedan ska jag till Handen och sova hos min mormor :P och sedan åker hem imorgon förmiddag! ^^ ska få hennes superduper dunderhounungs goda Potatismos :D haha det ÄGER!

Idag har vi vart på Stenholmen! och Longerat hästar, Ridit Galoppvolt och hållt på med unghästarna!
det har varit en skiitfiin dag idag :D strålande väder, värmande Sol, iskallt ute och inne i stallet!! men det var skönt att gå ut i solen!
vi hade lektion för varandra i Ridhsuet på galoppvolten, jag och nickis var i par med varandra och hade lektion för varandra, jag började ha lektion för henne på Blámoli och sedan hade hon lektion för mig på Svertla :D hehe, jag var den snälla ridfröken OFC, tillskillnad från henne som har gjort så jag har verk i mina fötter och blivit jättetrött :( usch fy ååhh bläääh!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0