Trött och Bedövad i hela Käften!?

god morgon =) imorse försov sig jag och mamma, hon skulle ha väckt mig klockan 08:15, men hon väckte inte mig för än klockan 08:30, och jag skulle vara hos tandläkaren i Norrtälje klockan 09:05, men vi hann faen dit =) fett skillat faktiskt! det var bara upp och klä på sig, tandläkaren tyckte att jag inte såg speciellt fräsch ut xD hahaha inte för att jag gjorde de heller, mitt hår var fett fucked up, och jag sov med mitt smink igår tills idag, och det såg helt j**'vla fukking mobbat ut xD haha men skiitsamma man ser inte så speciellt snygg ut när man e klar hos tandläkaren när man e bedövad i hela käften heller så xD men usch! mitt halvansikte e svullet och mitt leende e så J****vla snett =/ haha xD tur att jag inte ska ut och träffa någon idag!  hehe eller ikväll kanske jag ska träffa There en stund ikväll eftersom de inte hanns med igår ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0