Vandalisering!?

Var påväg till köket, p.ga. att jag skulle ta ett glas vatten, och när jag vänder mig om mot hallen så blir jag helt jääävla chockad! hela hallen hade faen typ blivit vandaliserad av det mobbade cp barnen på övervåningen! assåw så uppför man sig faktiskt inte i ett gruppboende, när det finns massa folk i huset, då vandaliserar man inte HELA hallen med kartongbitar, papper, skor, tröja, allmännt mlt skräp så nuuw tycker jag att jag har fått en Vuxenpoäng :D ringde till fritid och sa att det såg helt jävla fukking förjävligt ut i hallen! och att man inte kunde gå ut dit, sedan så hade dom ställt en kartong så att inte dörren skulle gå igen, och då kan brandlarmet gå om dörren är öppen för länge, och så hade dom tagit bort brandsäkerhetsspärren oxå! jävla cpn, tkr att dom skulle ha åkt på att betala! :@




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0