Wiiiiiihooooo!!!

Bloggläsarna bara blir fler och fler :) sååå skojj<333 blir jätteglad faktiskt :D och förhoppningsvis ska det bli mer och mer hehe ;) imorgon kanske jag ska träffa en gammal kompis från Norrtälje! ^^ there heter hon! och sedan vid 15:00 typ ska jag bli hämtade av Danielas pappa tsm med Daniela och min lilla Wille Pille så ska vi kanske åka på Filmkväll hemma hos en tjej som hette Tove! som jag inte har någon aning om vem det är haha xD men det blir nog trevligt! ^^

det har typ börjat bli nedräkning tills skolan börjar igen :( grrr... vill inte!!! men vad har man för val! men det kommer bli kul att träffa mina BFs i Linköping :D och få ett eget rum =) det sak bli sååå j****vla kuul =)
kommer att bosätta mig där<3 kommer stanna där inne för resten av mitt liv tsm med min dator :D hehe nääh men kommer nog spendera den mesta av min tid där! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0