X2000

god morgon! sitter på X2000 tåget påväg till Lkpg igen! skojj skojj!! nickis kommer oxå att hoppa på detta tåget i södertälje typ ;) haha men hon sitter en bra bit ifrån mig tyvärr :/<3 så det lär inte bli speciellt mkt umgås med henne inte :/ assåw! jag hatar faen X2000! eftersom det är jue typ bara X2000 tågen som krånglar 24/7 och så är sätena inte lika sköna som regional tågens och så är brickan liiten :/ hahaha men de som är bra är att det går snabbt ;) haha typ de ända som är bra! haha om det inte är massa förseningar vill säga dåå!! :P kommer typ vara framme i lkpg vid 11:58 om de nuuw stämmer! så vet inte om vi kommer missa bussen och komma försent eller ej??? hmmm...

idag har jag 2 lektioner, Tema och Engelska redovisning typ :P haha tror min redovisning kommer att gå rätt så bra faktiskt men man behöver inte redovisa för HELA klassen utan i små grupper typ tror jag läraren sa eller nåt sånt! hehe!
sen så blire handla typ kanske! behöver typ grönsaker, cola light, yoghurt eller nåt haha :P
nickis kanske vill hänga på till ICA ;) hehe<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0