3e platsen blev min<3

äntligen är jag och mamma påväg hem i bilen ^^ har vart en lång dag även fast den inte är slut ännu, vi orkade inte var kvar hela eftermiddagen och kolla eftersom det är ca 3 timmars bilväg samt att jag ska iväg ikväll igen ^^¨
gick upp tidigt imorse var grymt trött, Svalur var oxå väldigt trött, han var inte peppad alls, men han gick iaf, han var sådär idag fick poängen 5,83 tror jag, verkligen INTE mitt bästa. Men han skötte sig bra, dock så red vi i Väster varvet och min häst går bäst i högervarv, så de var en nackdel. Men men de räckte till en 3e placering :D
jag vann en gul rosett, 1 medalj, 1 pokal, 1 mjukis tröja från Wången samt liite Islänskt godis ^^ hehe gött gött!

nuuw blire bete och vila liite för min lilla hest och för mig själv fram till hösten ^^ fast han skall iväg till Mellerud och ha semester ett tag samt bli liite riden av mammi ^^

det var kul att så många gick upp tidigt för att komma hit och kolla på mig imorse :D de vart jag glad över! synd bara att inte resten av familjen kunde dyka upp!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis til placeringen på SM.

Ni var faktiskt mitt favoritekipage i T2 Ungdom.

Funderar faktiskt på att testa T6 eventuellt T2 nästa år med min Svalur.

2011-07-25 @ 18:39:23
URL: http://missmyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0