Ladda inför morgon dagen!

God kväll! har kommit från en mysig kväll nere ifrån hamnen! käkade taco paj till maddag =) den var helt okej, rätt så stark. Dagen har gått väldigt snabbt med många fina hästar i B-finalen :) Nuuw är de bara att ladda om för A-finalerna som är imorgon, min final går kl 09:00, och de ser bra ut, de har inte blivit extremt varmt då än, och så har jag hoppat upp till en 4e plats, eftersom hon som låg på en 3e plats strök sig ur finalen, så då ligger jag 4a istället och sen så hoppar en annan tjej upp som 5a. Så det blir en väldigt spännande final imorgon!!!! :D
nuuw är det packa liite och sedan sova :) skall upp kl 05:45 imorgon lr nååt!!!

Natti Natti<3

btw imorgon kväll så åker jag till Haninge :) ska mysa liite med Tippo och Nettan<3


stockholms mästerskapen 2008 tror jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0