lång sovmorgon!!!

Idag så sov jag till 11:30 :)) faaen så gött!!!
igår kväll så var jag, nettan å Angelika på bio å såg the bridesmaids :D den var så otroligt jäävla fukking roooolig!!! jag å agge gapgarvade i 5 minuter efter en rolig scen. Det var helt tyst i salongen och sen så hörde man oss 2 xD hahahahahhahaa faaasen sååå kul de var assåw!!! det är verkligen en film som är värd att se!!! i promise!!! :D
idag så käkade jag å nettan frukost/lunch på subway :D that was awesooome!!! jäääkligt gött, å man blev proppmätt!
ikväll så blire hem till sågen å chilla å bada hade jag tänkt, skulle ha blivit grönan imorgon, men de blir på söndag istället. Imorgon är de tänkt att jag ska träffa en polare, får se om de blir så lr inte! annars så träffar jag säkert nån annan pooolare lr så!!! ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0