Lördag redan?

god förmiddag, blev väckt av steffi kl 10 typ... fasen vad sur jag var då å trött som faen!!! :( uusccch!!!!
hon baah upp nuuw jag kan itne sova, jag har bakat maränger... jag baah ehhmm..
hon baah kom nuuw så kollar vi på film innan calle vaknar så vi får bestämma.. riktigt härligt de var att gå upp då kan man jue säga..
nuuw blire att klä på sig å grejjs, kommer hit en kompis om ett tag tror jag iaf ^^ haha som jag aldrig har träffat förut så ja vi får väl se lixom! xD

känns faen inte som jag har redan vart här 1 vecka imorgon, veckan har gått sååå jäävla fooort assåw!!! det är helt sjukt, snart har jag bara 1 vecka kvar här :((( usch!! vill inte tänka på de assåw!!! de känns hemskt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0