More Shopping :D

Hellu! har precis duschat å grejjs, fett skönt var det!! har shoppat liite mer idag inne i stan med Tippo å Nettan, dom shoppade oxå liite :D hehe sånt är underbart!!! :D ÄLSKAR/HATAR REA<333
Älskar de för att shoppa kläder är UNDERBART, Hatar det för att man bara vill ha mer å mer, och när man inte har råd så är det ILLA!!! vi har kommit fram till idag att jag är en Shopaholic :( ILLA ILLA ILLA!!!
borde gå med i en SLUTA SHOPPA CLUB!!! :O
men man blir så glad av att shoppa så det gåår inte att sluuta!!! :(((((((
vi tog även en fika i gallerian, assåw fett vad dyyrt allt är, jag dööör!!! en läsk kostade faen typ nästan 30 kr :O det är jue faen sjuukt, det är mer än vad en 2 L kostar på ICA jue för faaen!!!
det är HEEEMSKT!!!
men jag tog ett glas vatten istället =) aldrig att man slänger 30 kr på en liten glasflaska med läsk.... där går gränsen!!!!!
ikväll blire nog att dra till Hammarbysjöstad och chilla med tvillingarna :D haha vi ska troligen se filmen Hanna då oxå, dom började kolla på den imorse, men jag vill se den så :D

och jaag har även vart inne på Ur & penn och förminskat min klocka oxå :D den är fortfarande liite förstor xD haha men men, den sitter bättre nuuw än innan =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0