Nuuw mår man bra!

åkte till Rosmarie kl 10:20 skulle vara där 10:30, kollade först på deras små valpar :) urgulliga var dem!!! :D
efter det så gick vi ner till hennes lilla hörna ^^ fick nästa 1,5 timmes massage! åååh guuh så skönt det var i kroppen assåw!! helt underbart, var väldigt stel på flera ställen, efter de så fick jag liite linement och sedan åkte jag hem, då ropade mamma på mig direkt, och ba kom å kryp ner, och jag var så jäävla trött så jag somnade där och sov i typ 2 timmar :) guuuh så sköönt, sedan så hoppade jag in i en lång 30 minuters dusch :) that was soooo fucking awesome!!! och nuuw är jag nyduschade och mår super :)
och de bästa av allt är att jag inte får anstränga ryggen lr kroppen idag, så de blir att mamma får mocka ;) hahah ÄGD!!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0