packa packa packa!!!

hellu! ingen bra bloogare har jag vart idag iaf! har haft fullt upp hela dagen med allt som ska göras inför morgondagen, först så gick jag upp kl 08:00, sedan så red jag för Ida på banan, sen så kom Micke och skodde Godi, sen efter de så vare packa som gällde, packade ett bra tag men kan inte packa ner allt idag, har massa tvätt som hänger på tvättstället!!! suck...
sen så var jag och tankade moppen en full tank, sedan lämnade jag tbx filmen Svinalängorna som vi hyrde igår, sen så vare ner och börja packa ihop i stallet. Så jag packade medans mamma tömde boxarna. Sen så kom Lovisa och Pascal över och hjälpte till att fiixa liite grejjs, vi gjorde bland annat klart hagarna :D very good!
så nuuw är de bara nog de sista kvar som skall göras imorgon! sen så äre bara att tuta å köra :D hahahaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0