Sandhamn :)

Har kommit i land nuuw och tagit en uppfriskande dusch med :D har haft underbara dagar på vattnet med Tippo, Nettan deras morbror Rickard och deras pappa Stefan :D har vart kul, vi har spelat massa kort, badat 1 gång xD seedan liite solat xD osv och ätit massor xD hahahah typ lr nåt! de har vart riktigt skojjsigt faktiskt!!
man hatr väl sovit liite sådär, men de är en annan 5a xD hehe och här om dagen så fick jag så otroligt ont i magen så det inte var sant... helvete assåw! jag har aldrig någonsin haft så ont i magen så det är inte sant!!! jag kunde inte ligga, sitta, stå lr nåt, de var helt sjukt assåw!!! ussssccchh!!!

ikväll blir det nog en bio :D väldigt gött ska de bli!!! vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska se men de lutar åt bad teacher, Hanna lr Unknown. Men vi får se vad de blir om de blir nåt alls!!! 

här kommer de bilderna som jag har tagit under våran lilla resa, de flesta är från Sandhamn :D



 


















































Mina nya foppa tofflar xD


































Sosso <3 Tippo <3 Nettan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0