Skön dusch? OH yeeess!!

god morgon bloggen! vaknade nyss av mitt alarm som ringde, sedan så ringde jag till min käre mor å snackade med henne en liiten stund, och precis när jag ska gå till badrummet och ta en dusch så har redan min käre bror låst in sig där, och ska ta en dusch... wtf lixom.. men aah han fick lov till att ta en snbbdusch för jag vill oxå! är riktigt skabbig i håret nuuw!! uussscch! vill absolut INTE ta på de!!!
så fasen vad de ska bli skönt att duscha!!!
sedan kl 13:00 ska vi vara hos pappa, för att sedan dra oss in till stan och till grönan :) de ska bli skojjsigt assåw!!!
sedan får vi väl se vad vi hittar på för nåt skojj :) höhöhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0