Sovit "väldigt" bra inatt..

god morgon gick och la mig typ kl 02:30 eftersom jag blev fast vid tvn, och datan ^^ snackade med en rätt så packad thim på msn och en trött person på facebook.. xD haha efter de så var jag oxå jävligt trött så jag gick å la mig och sov, vaknade 03:45 av att min hund stog och flåsade så in i helvete och skakade.. :( jag fick liite panik, och frågade henne vad som var fel... men såklart så fick jag inget svar :(
sedan så tog jag med henne ut för att se om hon behövde kiss lr bajsa, men de ville hon inte, gick sedan in och gav henne liite vatten, sedan frågade jag om hon ville ha liite mat, men de ville hon inte heller.
sedan så gick vi in och la oss igen i sängen och jag somnade till 15 min.
sedan så vaknade jag av att hon flåsade och skakade.
jag gick in med henne till mamma, sedan gick jag ut på promenad med henne å blixten då bajsade hon.
sen så kom vi in igen och då gick jag och la henne hos mamma. och då låg mamma och strök på hennes mage, och då började spänningarna att släppa. Hennes mage var jättespänd :(
så mamma behöll henne där inne så hon skulle ligga å stryka på henne, så jag gick in å la mig igen, och då var klockan 04:40, och jag somnade direkt, och hade massa roliga drömmar =)
sen så väckte mamma mig 11:10 xD var jäävligt trött då, men de funkade!


ebba<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0