Tisdag 26/7

god morgon alla! gick upp 08:30 såå härligt.... men ville inte stressa nuuw på morgonen, sitter och äter frukost just nuuw och gör ett inlägg samtidigt, tur att jag är tjej och kan göra flera saker samtidigt ;) höhö
kl 09:52 ska jag ta bussen in till Gullmarsplan och sedan därifrån ska jag ta tvärbanan till Sickla udde ^^ hehehe fett soooft assåw, har aldrig åkt tvärbana förut ;D så de ska bli liite kuuwligt xD hahaha!!!
sedan blire en titt i lägenheten och sedan in till stan tror jag ;) sooftisch!!!
sedan så ska jag försöka hinna en sväng till Handen centrum för att förminska min nya Jet Set klocka som jag fick av steffi :) haha kanske inte direkt de senaste modet om man säger så, men den är jue så otroligt jäävla snygg tycker jag assåw!!! har alltid velat ha den vita med guld och diamanter :D ååh nuuw har jag fått den :D
jag som ALLTID använder klocka ;) hahaha
men denna kommer jag faktiskt att använda, typ mer som ett armband lixom ;) haha

vråål snygg tycker jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0