TÖLT T2 UTTAGNING

god natt alla! är riktigt jävla trött efter denna extremt lååånga dag! började med att gå upp kl 05:00, sedan så åkte vi till Sundbyholm vid 06:00 kl 06:30 började vetrinär besiktningen, och de gick kalas, eftersom det var 15 min skritt promenad från stallet till banan så bestämde jag mig för att gå med min älskade lilla polle till banan! de tog ett väldigt bra tag, men de var fett värt de eftersom det var super varmt samt tung sand som man fick gå i, vilket inte hade vart så bra innan man skulle in på banan.
de var 10 st startande ekipage jag red in som nr 9. de första ekipagen fick låga poäng och då blev jag lite orolig för att de skulle gå ut låågt, men de gjorde dom defenitivt inte när Linda och Johanna red kan man jue då säga.
Jag var väldigt nöjd med min underbara liilla heest, han gjorde en bra prestation och kämpade på, vi gjorde en fin visning sa folk till mig, och de är alltid kul att höra!
jag fick poängen 6,5 6,0 6,1 6,3 6,0 vilket blev en total slut summa av: 6,13, och räckte till en A-finals plats på söndag :) vilket glädjer mig otroligt. Tycker verkligen min häst förtjänar de. han som jobbar på så hårt och så bra!
ligger alltså sist in i A finalen på en 5e plats, på 4e plats ligger Filippa, på 3e plats ligger Sandra, på 2a plats ligger Johanna på 1a plats ligger såklart Linda.
men de kommer att bli en spännande final att se fram emot på Söndag morgon iaf!
btw finalen är kl 09:00 så det är bäst att alla håller tummarna för mig då :D

sålde även min ryttarfest biljett idag :/ väälidgt synd eftersom jag verkligen hade velat gå, jag å mamma stog i kö för att köpa, och de tog exakt precis slut framför oss av min ridlärare som köpte 4 st, så de var fett suuuuuurt!!!!!
så då blev de ingen ryttarfest för mamma, och då kände jag inte heller för att gå!
så jag sålde min biljett till en tjej, så jag tjänade 300 kr, eftersom bijetten ingick som ryttare på SM :) så de var la gött iaf!
ojj!! detta blev ett väldigt långt inlägg!
man får mkt att skriva när man är ute hela dagarna och inte kan/hinner blogga nåt!
skriver mer imorgon och berättar :D Sov gött! för de skall jag försöka med iaf!


bild på mig och Svalur från SM 2010 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0